Kormányszóvivő.g-art.hu

Ma egész nap ez foglalkoztatott...Azt hittem a pofátlanságnak is van határa....hát nincs! Egy ilyen oldal elkészítése egy tartalomkezelővel, egy hétvégén megvalósítható (ha közben valaki vigyáz a gyerekre). És ha kérek érte 100 e Ft-ot, akkor felhördül a megrendelő.... Úgy döntöttem, hogy ma nem alszok és megcsinálom ugyanezt a szart...csak jobban... http://kormanyszovivo.g-art.hu

Mi is ez a blog?

2008.06.16. Ma egész nap ez foglalkoztatott...Azt hittem a pofátlanságnak is van határa....hát nincs! Egy ilyen oldal elkészítése egy tartalomkezelővel, egy hétvégén megvalósítható (ha közben valaki vigyáz a gyerekre). És ha kérek érte 100 e Ft-ot, akkor felhördül a megrendelő.... Úgy döntöttem, hogy ma nem alszok és megcsinálom ugyanezt a szart...csak jobban... Íme: http://kormanyszovivo.g-art.hu

Linkblog

Friss topikok

5 perc balhé, 5 perc hírnév...

2008.06.21. 10:54 Gart

Úgy látszik lecsengett...ezt is lenyeltük...

200 millió forint végül is nem a világ....ha leosztom a 3 millió adófizetőre(ez a  tény is megérne egy blogbejegyzést), akkor ki is jön az a szám ami megagyaráz mindent: 66.666Ft

Ennyibe került nekem ez a lap...akkor meg mi a fenét idegeskedek rajta...Sátáni szám, de nem adnak érte még egy kávét sem...

Nemhogy örülnék neki, hogy valakinek az én kv pénzemből új BMW-je lesz...:D

Azér engem még foglalkoztat a dolog!

Tegnapelőtt vazzup egy kicsit felhúzott a szakmai magasságaival és átgondoltam, hogy miképpen lehetne megoldani a sajtótájékoztató funkciót is. Ingyér :D

Ha igény van rá, vasárnap tartunk egy sajtótájékoztató/ötletbörzét SkyPe-on, hogy hogyan tovább a klón lappal. Aki részt szeretne venni rajta az regeljen az oldalon, mert az ott megadott email cím lesz a belépéshez a jelszó.

A technikai megvalósításon még agyalok és bevontam egy haveromat is mint moderátor. Igy a költségvetésünk jelentősen meg fog ugrani, hisz ez talán még egy üveg vörösáfonya pálinkámba is kerülhet :(, de hátha megéri :)

Várom a további ötleteket az sajtótájékoztatóval és a klón lap további sorsával kapcsolatban...

(sajna ott csak a regeltek tudnak hozzászólni. Valami beállítási gixer van, de dolgozok rajta hogy mindenki tudjon ott is véleményt nyilvánítani)

Szép napot mindenkinek...

Gart

6 komment

Címkék: énblog média vélemény közösség politika web internet mszp orbán fidesz gyurcsány verseny honlap érdekesség millió kormányszóvivő milla 200 kétszáz

A bejegyzés trackback címe:

https://kormanyszovivo.blog.hu/api/trackback/id/tr44531924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kovacsanna 2008.06.21. 16:34:40

Kedves Gart!

A Kossuth Rádió riportere vagyok, szeretnék veletek a kormányszóvivői oldal miatt kapcsolatba lépni. Megadom a számom: 06-30-523-4484

emailem:
kovacs.anna83@freemail.hu

Üdvözlettel:
Kovács Anna

CrL 2008.06.22. 02:18:48

Gart, azért ahogy fennt látom tart még az az ötperc ;P

pl itt is:

hvg.hu/itthon/20080621_kormanyszovivo_hu_200_millio.aspx

Gart 2008.06.22. 11:05:39

Szia CrL!
Hát nem panaszkodom...
Most beszéltem Annával és azt mondta, hogy DD nem nyilatkozik az ügyben, addig amég nem látta az ÉN sajtótájékoztatómat :D
Így kénytelen leszek megtartani...:(

Gart 2008.06.22. 11:11:16

Ui: a Kossuth rádió Krónika című műsora foglalkozik a témával 12 óra és 15.30. Én is előfordulhatok benne. :D

McGregor · http://www.mwdesign.hu 2008.06.23. 13:42:45

Hát olyan oldalt ami a www.kormanyszovivo.hu

mi is csinálunk, 30.000Hufért:D

McGregor · http://www.mwdesign.hu 2008.06.23. 13:47:53

Azért érdekes, 200milláért nincs beállitva a Nyelv, se keresési kulcsszavak és még rövid leírás sincs megadva! Kérem szépen hogy keresse így az ember? :O

Ajánlom tesztelésre eme oldalt www.analyzerhq.com/hu/

értem én, hogy nehéz ennyiből 100%-ra hozni egy oldalt:D
süti beállítások módosítása