Kormányszóvivő.g-art.hu

Ma egész nap ez foglalkoztatott...Azt hittem a pofátlanságnak is van határa....hát nincs! Egy ilyen oldal elkészítése egy tartalomkezelővel, egy hétvégén megvalósítható (ha közben valaki vigyáz a gyerekre). És ha kérek érte 100 e Ft-ot, akkor felhördül a megrendelő.... Úgy döntöttem, hogy ma nem alszok és megcsinálom ugyanezt a szart...csak jobban... http://kormanyszovivo.g-art.hu

Mi is ez a blog?

2008.06.16. Ma egész nap ez foglalkoztatott...Azt hittem a pofátlanságnak is van határa....hát nincs! Egy ilyen oldal elkészítése egy tartalomkezelővel, egy hétvégén megvalósítható (ha közben valaki vigyáz a gyerekre). És ha kérek érte 100 e Ft-ot, akkor felhördül a megrendelő.... Úgy döntöttem, hogy ma nem alszok és megcsinálom ugyanezt a szart...csak jobban... Íme: http://kormanyszovivo.g-art.hu

Linkblog

Friss topikok

"Sajtótájékoztató" 001.

2008.06.22. 18:07 Gart

2008 június 22., vasárnap 14:19

Üdvözlet Mindenkinek!

Elkészültem a "sajtótályékoztatóval". Végül is azt mondom el benne, amit szoktam, ha szóba kerül ez a projekt!

Van benn egy pár elszólás (egyszer 2 milliót mondok 200 helyett), de mivel nagyon várjátok nem vettem fel újra, hogy minél hamarabb fent legyen... Fáradt is vagyok veszettül, de ez szerintem látszik is a vontatott stílusomból:D

Mindenkitől elnézést és türelmet kérek előre is...

Este 19 órától tartunk egy kis ötletbörzét ahol reagálok az addig érkezett kérdésekre.

A SkyPe-t fogunk használni. A moderátorunk webszovivő néven várja a jelentkezéseteket. Egy email címet kér (amivel regisztráltatok a lapunkon) és már fel is vesz a partnerlistába. Viszont csak 25 férőhely van...úgyhogy aki ott szeretne lenni az igyekezzen...

Van egy pár dolog, amit elfeljtettem megemlíteni a videóban!

- Én nem politizálok...itt ti se tegyétek! Ez egy szakmai ügy...szakmai fricska...

- A videó minősége olyan amilyen... és hajat mosni sem volt időm :D

- ez az első "sajtótájékoztatóm", úgyhogy a kritikákkal csak csínnyán..:D

Ime itt a VIDEÓ:

http://videa.hu/videok/hirek-politika/kormanyszovivo.hu-hirado-interju-magyar-H63mjM6PO9GBpHFl

 

4 komment

Címkék: énblog média vélemény közösség politika web internet mszp orbán fidesz gyurcsány verseny honlap érdekesség millió kormányszóvivő milla 200 kétszáz

A bejegyzés trackback címe:

https://kormanyszovivo.blog.hu/api/trackback/id/tr100533874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fiukapresszobol · http://fiukapresszobol.blog.hu 2008.06.23. 16:40:14

Jónapot kívánok! És a többiek is.

Érdeklődünk, hogy amennyiben mi is szeretnénk előbb-utóbb magunknak szóvivőt és szükség is lenne rá, akkor:

Hol és hogyan intézkedjünk, ki az illetékes?

Szükség van rá, hogy pályázat útján keressünk alkalmas személyt?

Pályázat írásának mennyi kell, terjedelemben?

Köszönjük és ölelünk mindenkit!

(weboldalt később akarunk, mert azt halljuk, hogy igen drága, bár kicsit megörültünk, hogy, jé, mégis kijön kétmillióból?! Kár, hogy csak tévesztés volt :)

Fiúk a presszóból

fiukapresszobol.blog.hu

Gart 2008.06.23. 17:20:13

Kedves Fiúk!

A szóvivő vállasztás egy nagyon bonyolult folyamat...egy presszóból nem annyira.:D
Én úgy gondolom, hogy egy 200 oldalas pályázat benyújtása megfelelő alap lenne...
Aztán egy szakmai önéletrajz...
Majd az egészet egy péntek este el kellene égetni rituálisan egykerti-parti keretein belül és a megfelelő mennyiségű alkohol elfogyasztása után véletlenszerűen rábökni valakire...
Mi legalábbis így csináltuk régebben...
Remélem segítettem....

DArchAngel 2008.06.24. 11:27:30

EZ AZ! Gratulálok!
Finoman fogalmaztál a sajtótájékoztatón...

dr-fun 2008.06.24. 16:28:56

kicsit más:

www.kormányszovivő.hu kontra www.kormanyszovivo.hu

tudtommal manapság lehet már ékezetes domain címet is regisztrálni. kíváncsi vagyok volt-e annyi eszük, hogy megtegyék... persze a kétszáz guriga lehet, hogy nem lenne elég hozzá...

valaki esetleg megtehetné helyettük... már, persze ha nem tették meg...
süti beállítások módosítása