Kormányszóvivő.g-art.hu

Ma egész nap ez foglalkoztatott...Azt hittem a pofátlanságnak is van határa....hát nincs! Egy ilyen oldal elkészítése egy tartalomkezelővel, egy hétvégén megvalósítható (ha közben valaki vigyáz a gyerekre). És ha kérek érte 100 e Ft-ot, akkor felhördül a megrendelő.... Úgy döntöttem, hogy ma nem alszok és megcsinálom ugyanezt a szart...csak jobban... http://kormanyszovivo.g-art.hu

Mi is ez a blog?

2008.06.16. Ma egész nap ez foglalkoztatott...Azt hittem a pofátlanságnak is van határa....hát nincs! Egy ilyen oldal elkészítése egy tartalomkezelővel, egy hétvégén megvalósítható (ha közben valaki vigyáz a gyerekre). És ha kérek érte 100 e Ft-ot, akkor felhördül a megrendelő.... Úgy döntöttem, hogy ma nem alszok és megcsinálom ugyanezt a szart...csak jobban... Íme: http://kormanyszovivo.g-art.hu

Linkblog

Friss topikok

Miért nincs RSS?

2008.06.19. 16:53 Gart

A precess.hu-n olvastam egy cikket a témánkról újságírói megközelítésből! Sok érdekes hiba és hiányosságot véltek ők is felfedezni, de a legdurvább, amit eddig még senki nem kérdezett meg, hogy miért nincs RSS az oldalon?2008-at írunk, ha jól emlékszem és egy 200 milliós honlapon egy ilyen alapvető funkció nincs? Azért ezt nagyon durva hiányosságnak tartom!

Mi lesz így azokkal a szegény újságírókkal akiket nem mennek át a szigorú regisztrációs folyamaton?

Én általában RSS-ek segítségével tájékozódom, de gondolom ez egyedi eset a web2 világában:(

Az említett oldalon indítottak egy szavazást is, ahol az újságírók véleményére kíváncsiak, hogy van e ígény egy ilyen lapra. Én is szavaztam:D, bár nem vagyok újságíró...

Más:

Amúgy most néztem a látogatottsági statisztikákat és 2 és fél nap alatt 2600-an jártatok a lapon...Ezt nagyon köszönöm Nektek!

Ennek (és más titkos receptnek) az eredménye az lett, hogy a google kormányszóvivő kulcsszóra 4. helyen hozza ezt a lapot (2. helyen az eredeti oldal van).

Hajrá, gyertek minnél többen, regeljetek és beszéljünk a dologról!

Összeállíthatnánk egy hibalistát is kormáyszóvivő.hu hiányosságairól. Aztán egy petíció formájában elküldhetnénk a hivatalos szerveknek, hogy javitsák már ki, mert ez az országunkra nézve is elég ciki (függetlenül attól, hogy ki van kormányon).

Most megyek mert nekem családom is van :D, de majd éjszaka ismét jelentkezem!

Ui:

Ha valakinek van egy kis ideje, tehetsége és kedve, készíthete a lapunknak egy logót vagy egy másik headert. 3 napos a lap és még csak 2 fejlece volt.

Én egy osonó hapsit képzelek el, aki a hátán a kormány szót cipeli (kormány szó vivő :))

Ez csak egy ötlet...más variációkra is vevő vagyok...ha több fejléc érkezik, akkor minden nap felteszek egy újjat :D

A többi pedig megy fel a galériába.

Azt mondják a változatosság gyönyörködtet:D

Belinkelem hozzá a kép készítőjét is...hátha hoz nekil valai zsíros munkát (engem már megkerestek ilyen apropóból).

Várom a többi munkaajánlatot is :D

10 komment

Címkék: énblog média vélemény közösség politika internet mszp orbán fidesz gyurcsány verseny honlap érdekesség millió kormányszóvivő milla 200 kétszáz

A bejegyzés trackback címe:

https://kormanyszovivo.blog.hu/api/trackback/id/tr40529435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cook kapitány 2008.06.19. 20:01:59

Itt egy, majd csinalok szebbet is, fel ora alatt ennyire futotta. :-) Mekkora meretu kell?

rantotta.blog.hu/media/image/2008/kormany1.png

ImreS · http://vitalinform.extra.hu 2008.06.19. 20:15:08

Cook kapitány!
Bocsi, hogy belepofázok, de sztem olyan kellene, ami rávilágít arra az idiotizmusra/pofátlanságra, amit művelnek.

Gart 2008.06.19. 22:42:46

Köszi Cook kapitány...cserélem a régit...
ImreS:
Mond el az elképzeléseidet....

ImreS · http://vitalinform.extra.hu 2008.06.19. 22:59:53

Gart!
Számomra az ötleted nem rossz.
Mostantól hétfőig nem leszek netközelben. Hétfő estére egy flasht készítek. Zsűrizzétek. Ha nem szimpi, akkor sem haragszom meg. :)
Bízom benne, hogy még akkor is aktuális lesz a téma.
Holnap megyünk a Balcsira hétvégibográcsozni. :) Majd főzés közben is gondolkodom. :)

ImreS · http://vitalinform.extra.hu 2008.06.20. 10:35:26

Cook kapitány!
Gratulálok!
:)
Gart!
Hétfőn én is leteszek az asztalra valamit.
Remélem, még nem késő.
De ha már elkészült a honlap, javaslom, ne hagyjuk kárbaveszni.
Néhány ötleten gondolkodom, leírom.
Bocsi, de rohanok tovább. :)

Gart 2008.06.20. 11:23:42

Ok összehozhatnánk egy videókonferenciát, ötleteléssel egybekötve...

Én leszek a szóvivő...osztom nektek az észt és ti kérdethettek tőlem...Én meg válaszolok, ha van kedvem...
Közben a feleségem gépei a szövegemet, hogy a süketek is tudják miről okoskodok.
Ha valaki keresni akar a mondandómban az nyomja meg a Ctrl+f gombot...

És mindezt megcsinálhatnánk SkyPe-n....

Természetesen előtte minden bejelentkezőt leellenőrzök iwiw-en, hogy nem valami perverz állat-é, aki megzavarhatja a mondandómat...

Mit szóltok hozzá?


"vazzup 2008.06.19. 08:56:26
Te Gart, nem akarok nagyon genya lenni, de egy hétvége alatt beállítod a szerverterembe a redundáns Blade-ket is? Meg a storage-ot is? Meg installálod az audio- és video-streaminget?"

Válasz: Igen vazzup, most tettem meg...5 perc volt, mert át is kellett olvasni, hogy ninc-e benne helyesírási hiba :D

CrL 2008.06.23. 01:10:26

Gart, a linkeknél két link nem ok, csak szólok ha már reklamálnának az ár-érték arány miatt...

ja és itt egy újabb (már túl sok van lol)

www.magyarhirlap.hu/cikk.php?cikk=149028

CrL 2008.06.23. 23:53:12

na lassan de odaért a nolhoz is a téma:

nol.hu/cikk/496527/

Gart 2008.06.24. 00:06:12

Igen...
Sajna csak délután láttam meg, hogy rossz a link ami a klónlapra mutat...hozhatott volna pár ezer látogatót ha nincs ez a gixer....de szerencsére hamar javították...én bambáskodtam el a dolgot :(
süti beállítások módosítása